1. Bij het gros van zulke Chinese (afhaal)restaurantjes kan er niet worden gepind. Dit heeft een achterliggende gedachte en ik zie het ook niet gebeuren dat ze dit in de toekomst zullen aanschaffen.
    Pinnen kan om de hoek.
    Neem gewoon contant geld mee.

Inmiddels nog een keer langs geweest bij deze Chinees. Ditmaal voor een uitgebreide maaltijd voor 2 a 3 personen. Het heeft wat gekost. Ik had rijst gekozen. Wat mij opvalt is dat zij zeer lage bakjes gebruiken voor de rijst dit met deksel zodat de hoeveelheid altijd hetzelfde is. Wat ik elders gewend was zijn bakjes waar de rand 2 keer zo hoog is niet worden afgestreken. Dit bakje heeft geen deksel. Ze gooien daar een hoop rijst of bami in wat echt een berg vormt en daar doen ze dan aluminiumfolie overheen. Serieus kunnen wij daar minstens 2 dagen van eten. De rijst wat wij kregen van "De Rode Every Body" was na 1 keer scheppen, volwassene en een kind van 3 jaar, al op! Serieus… Nog zoveel Tjap Tjoy over. De kip kon ik niet geven aan mijn dochtertje. Dit was echt te pittig. Varkensvlees was ook niet te doen. Er zijn duidelijke verschilen in (afhaal)restaurants. Ik haal hier niet graag mijn eten. Het is gewoon niet in verhouding en helaas zijn er nog meer van deze restaurants met matige prestaties.
    Ik wacht nog steeds op een top(afhaal)restaurant in hartje Dordt. Het kan écht!

Vorige recensies van Epicurist

• Het niet kunnen pinnen is natuurlijk ook typisch voor zulke zaken. Om de hoek van de straat kan er worden gepind of zorg dat je al contant bij je hebt.

Het eten is goed en lekker en de prijzen zijn afhankelijk van het gerecht wisselend. Ene gerecht is goed of gemiddeld terwijl de ander duurder is voor een afhaal. Dit is mijn oordeel omdat ik in Rotterdam Centrum, waar de prijzen van huur al hoog zijn, er meer wordt gegeven voor minder geld en kwaliteit toch wel wat beter is.

Desalniettemin kom ik zo nu en dan langs voor een hapje.
    Het eten wordt in het algemeen vrij snel bereid en er is een open keuken wat ook belangrijk en fijn is om te zien. Dame aan de counter is vriendelijk.
    Al met al een prima zaak.

6,7