1. Termohlen

Verschrikkelijk! Wat is hier gebeurd? 4 jaar geleden was het niveau echt hoog qua keuken en bediening. Daarom vrienden meegenomen en echt nog nooit meegemaakt maar alleen menu; carpaccio. Champignonsoep. Tournedos. Dame blanche! Echt vreselijk voor 400 euro! Nooit meer maffe lui in de bediening! Echt onwaardig!

1,6

1. Geachte mevrouw Termohlen,

NOGMAALS mevrouw Termohlen: ontzettend jammer dat u deze "live-music" avond zo heeft ervaren..

Onze gastheer heeft er naar zijn gevoel alles uitgehaald om speciaal U het naar het zin te maken, want hij voelde haarfijn aan dat dat nodig was.. Helaas is het toch niet gelukt.. en heeft u deze avond als zeer naar ervaren.

Wij hebben eens per maand zo'n avond, (dit sinds de oprichting van Najade in 2015)en serveren dan een vast menu, dat wist uw tafelgenoot van te voren, en dat voor een bedrag van € 275.. met z'n vieren..

Maar wij danken u bij deze voor de geplaatste recensie, en we gaan eens kijken of we hier wat mee kunnen doen..

met Gastvrije groet
    Team Najade

2. We hebben alle 4 een vreselijke avond gehad. Dus laat het “ we gaan eens kijken of we hier wat mee kunnen doen” als passief agressieve reactie maar zitten. Het is duidelijk dat er geen Match meer is. Ik wens je goede zaken toe in een nieuwe doelgroep blijkbaar. Dame blanche... onvergetelijk...