1. Herrie, geen kraanwater, zout, vreetschuur.

3,5

1. Marco
    Van restaurant

Beste Ingeborg,

Jammer om te lezen dat u het zo ervaren heeft, ook jammer dat u dit niet op de avond zelf heeft aangegeven. Wellicht hadden we er dan iets aan kunnen doen. Jullie gezelschap had ons tapas menu en wij zijn meerder keren aan tafel geweest om te vragen of het naar wens was, waarop positief werd gereageerd.

Wij serveren inderdaad geen kraanwater, maar u kunt ten alle tijden tafel flessen bestellen ( zoals netjes staat vermeld op onze menu kaart )

Omdat wij een klein restaurant zijn, kan het soms voorkomen dat het in spits momenten rumoerig is, omdat we op dat moment een volle bezetting hebben.

De vergelijking die u maakt met een 'vreetschuur' vinden wij als bedrijf zeer onterecht.`Onze keuken is op vrijdag geopend tot 23:00 uur. Dit betekent dat u in uw geval 4 uur de tijd heeft gehad om te tafelen.

Ik wil u ten alle tijden telefonische nog te woord hier over staan, mocht u daar interesse in hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Lisa Bos