1. Gisteren hier geweest voor een high-tea wat eigenlijk best heel erg tegenviel. Dit lag echt niet aan het personeel, zij deden goed hun best. Meer de prijs/kwaliteit verhouding van de high-tea. Echt belachelijk duur voor hetgeen je krijgt daar betaal je €23,50 voor (in tegenstelling van wat er hierboven staat €19,50, een verhoging van €4,-?!) En naar mijn idee ook niets vers, alleen het brood van de sandwich misschien. En dat ik kan zeggen dat ik voldoende heb gegeten, nee. We liepen buiten langs een ijskraam waar er ijs geserveerd werd dat had er nog wel bij gekund, helaas geen tijd en geld hiervoor over. Wat ook vervelend was dat ik vlak bij de keukendeur zat waarop stond dat deze gesloten moest worden. Ik heb hem zelf welgeteld 6 keer dichtgetrokken, op het laatst maar zo gelaten omdat het zo ongezellig werd. I.v.m. de herrie van de afwasmachine maar ook andere geluiden konden wij elkaar haast niet verstaan. Personeel keek steeds vreemd op maar deden hier verder niets aan. Ook kwam er een behoorlijk kou vandaan, zat op de tocht. Al met al heel erg jammer, het is een leuke locatie verder.

4,7