1. Enorm zeer slechte service, je besteld 2 vleeskroketten en krijgt kalfs, kan gebeuren maar als je er dan wat van zegt krijg je geen nieuwe. Terwijl jullie zelf de fout maken. 1 keer nooit meer. Chagrijnige mederwerker.

1. Beste onbekende,

Helaas hebben wij niet aan uw verwachting kunnen voldoen. Even mijn reactie hierop. U heeft bij ons 2 vleeskroketten besteld. Waarbij aan de kassa is gevraagd of u rundvlees kroketten wilden hebben. Hier heeft u mee ingestemd. Dus tot dusver gaat het goed. Wij hebben de RUNDVLEES kroketten bij u geserveerd. Hierna bent u direct terug gekomen dat het geen rundvlees kroketten zouden zijn. Ik heb u aangegeven dat deze kroketten op zeker rundvlees zijn. Hierna kwam u na enige tijd later weer terug dat het alsnog geen rundvlees kroketten zijn. Ik heb u absoluut naar weten netjes behandeld. U bent alleen zelf niet tevreden met het antwoord dat de kroketten ook echt rundvlees kroketten zijn. Nou zal ik u een geheimpje vertellen. Ik zit inmiddels al 20 jaar in de kroketten handel. Dus waarom wilt u mij niet geloven? Wij kunnen eventueel ook heerlijke KALFS/groente of sate kroketten leveren. U roept wij maken!