1. Omdat wij een verwachtingspatroon hadden van nul zijn wij twee dagen achterelkaar geweest, en dat doe je niet als het je niet bevalt.

Je moet reserveren, een krijtbord dat aan tafel komt is de menukaart, ze zijn vriendelijk voor kinderen en weten ook wat zij lekker vinden ( dus geen kipnuggets en andere kunstmatige hedendaagse rotzooi)

De eerste dag het menu genomen en de tweede dag à la carte gegeten. Uitstekend, de oosterscheldekreeft was van buitencategorie, zo lekker!

De heerlijke eigengemaakte frites maken het helemaal af, op deze manier de frites bereiden maken, getuigt van passie.

De grenache rosé is van uitstekende kwaliteit en temperatuur, allen de wijnkoelers mogen wel eens gepoetst worden.

De sfeer is heerlijk ongedwongen en dat maakt het zeker zo aangenaam en als je graag wilt dat je jasje wordt aangenomen moet je met alle respect even naar Oud Sluis daar mag/moet je dat verwachten/verlangen.

Als we weer in Zeeland zijn komen wij graag terug.