Op dit adres zit nu: La Pampa

1. S.E. de Vries

Op een drukke zondag wezen eten. De bediening liet helaas te wensen over deze dag, vooral binnen op de verhoging. We konden zien dat de gasten buiten veel sneller werden bediend. We moesten zo'n 12 minuten op de menukaart wachten (en dus ook voordat we eerste drankje konden bestellen; we zaten al te overleggen waar we nog terecht zouden kunnen als het nog een paar minuten had geduurd). Bij onze buren waren ze de uiensoep vergeten (je vraagt toch even als je 3 voorgerechten uit serveert bij 4 personen aan tafel ("meneer, u had geen voorgerecht besteld?")?, drankjes komen in gedeeltes, borden worden heel laat opgehaald. Het eten smaakte daarentegen heerlijk. De buffalo bill steak, zelden zo'n lekker en mals stukje vlees gehad. Jammer dat je dan weer om majo moet vragen en ook nog betalen, we blijven Nederlander he. Saladebuffet was prima in orde. Wat sfeer betreft is het voor een romantisch avondje tafelen met z'n twee niet een aanrader op zondagavond. Veel kinderen, dus chaos.