1. Wij zagen de negatieve reviews pas nadat we er gingen eten, en zijn daardoor extra positief verrast. Het is een tent die binnen ruimer is dan buiten doet vermoeden. De tafels zitten wat krap op elkaar maar dit was niet vervelend. Het duurde lang voor we geholpen werden, maar de bediening was netjes en oogde 'in control'.

Het eten was de grote verrassing. Wij kozen het standaard tapas menu, 5 hapjes voor € 18,50 (x2). Het vlees was op zich niet bijzonder, maar de marinades en sauzen heerlijk. De spare ribs waren erg goed. Ook de patatas bravas en vooral de geitenkaas met honing waren een genot. Wat bijzonder was, is dat de smaken in balans waren. De pittige maaltijden zijn niet té pittig, en de zoete hapjes zijn niet te zoet.

Nu we de tapas geproefd hebben wat we een aanrader vinden, gaan we zeker nog een keer terug voor een gewoon hoofdgerecht.