Op dit adres zit nu: De Sous Chef

1. Alles duurde ontzettend lang. In het restaurant keken we naar andere mensen die ook een blik hadden van wat duurt dat lang. Het duurde ruim een uur voordat ons voorgerecht pas kwam, ons drinken was al lang op, maar het persoon merkte dat niet eens op. 2 man bediening op 50 man is ook veel te weinig. Ik had een bord carpaccio, weinig carpaccio met ontzettend veel groente erop, zodat het veel leek. Daarna een Amerikaanse steak. Het leek een groot dik stuk. Als opvulling was veel groente onder gelegd zodat het wat leek en de helft was vet. Hiervoor betaal je dan 19 euro, waar nog niet eens de friet bijzit. Dit betaal je dan los en betaald per klein bakje nog eens 2,50. Hiervoor heb je bij de snackbar 4 keer zo veel voor.. Ook het toetje is niet wat we gewend zijn bij andere restaurants. Op het laatst bleek ook nog eens het pin-apparaat alweer kapot te zijn. Ze tappen wifi van de buren, wat niet goed werkt.

3,4