1. Gisteravond gegeten bij Bonetti, ondanks dat er al vele negatieve reacties stonden zijn wij toch gegaan. Maar ik had beter moeten weten. Wij hadden het verrassing menu van 42,50, kregen een iets te uitgedroogde pasta. Maar goed dat is niet het ergste. Toen het hoofdgerecht kwam kreeg mijn man een tonijn steak met aardappels en ik een vegatarisch maaltijd met aardappels. Toen ik vroeg Hoezo??? wordt er 2 verschillende gerechten opgediend. was het antwoord dan kunnen jullie van mekaar proeven????!!! Echt koekoek nooit meegemaakt dat je van mekaars bord moet eten. Toen het nagerecht een droog stukje cake. Ongelofelijk ik moest 112,50 afrekenen incl drank waarbij er ook nog 5% korting was omdat de zaak 5 jaar bestond.
    Nou Bonetti jullie zien mij nooit meer en zal ook zeker geen positieve reactie geven om überhaupt iemand voor zulke niet in verstand zijnde prijs/ kwaliteit een aanbeveling geven.
    KORTOM kwalitatief uitermate teleurstellend.

1,7

1. Beste Sylvia,
    Het spijt mij dat je het eten zo negatief hebt ervaren.
    Wat je bedoelt met koekoek begrijp ik niet zo goed.
    Een verrassingsmenu houdt in, dat je niet zelf beslist wat je eet.
    Wij denken er goed over na wat we onze klanten geven, en waar mensen blij van worden. Omdat de meeste mensen bij ons vragen om zoveel mogelijk verschillende gerechten (in het kader van het populaire 'shared dining'), geven wij dus soms bij een verrassingsmenu 2 verschillende hoofdgerechten, de ene persoon bijvoorbeeld vis en de andere persoon vlees of vegetarisch. Je hoeft natuurlijk niet van elkaars bord te eten.

2. Even voor de duidelijkheid ik heb geen schared dining, gevraagd!! Verrassingsmenu is niet dat je voor een hoofdgerecht ieder iets anders geeft. En al helemaal niet een vegetarisch menu als hierom niet gevraagd is!!! En er werd wel degelijk gezegd dat wij van mekaar konden proeven???? een klein stukje tonijn en 3 stukjes gourgette met kaas.

3. Er is daarentegen wel aan jullie gevraagd of je bepaalde voorkeuren had. Toen je liet blijken dat je niet gecharmeerd was van vegetarisch is je zelfs een alternatief aangeboden maar dat wilde je niet! Over de pasta hebben jullie gezegd dat hij heerlijk was. Raar om dan iets tegengestelds op te schrijven.

4. Misschien zou je de aangegeven negatieve commentaren eens serieus moeten gaan nemen. En niet bij ieder commentaar het dan in de schoen van de klant te gieten. Jullie eten en de prijs komen niet met elkaar overeen. Daar zouden jullie eens wat aan moeten doen!!

5. Negatieve commentaren? Zoals je misschien kunt zien, neem ik alle commentaren serieus. Maar mensen die onwaarheden gaan opschrijven, daar reageer ik op. Het is kennelijk een trend om tijdens het eten de borden helemaal leeg te eten, en melden dat het heerlijk gesmaakt heeft, om dan vervolgens eventuele ontevredenheid thuis van je af te schrijven op internet platforms, en het restaurant totaal af te branden met cijfers als 1 en 2. Ik snap het best hoor, dat is lekker veilig. Maar als je je klacht op de avond zelf al uit, dan geef je het restaurant nog de kans om het voor je op te lossen. In het geval van de gevulde courgettes waar je vies bij keek, hebben we dat ook geprobeerd; we hebben je aangeboden om een ander gerecht voor je te maken. Dat weigerde je, maar vervolgens meld je dat er even niet bij in je recensie. Een vier gangen verrassingsmenu (waarbij je dus NIET van te voren weet wat je krijgt) kost rond de 40 euro. Daarvoor krijg je antipasti, een pasta, een vis/vega/of vlees gerecht en een toetje. Dat staat duidelijk op de kaart. Dus ben je met zijn tweeën 80 euro kwijt, plus eventuele wijn die varieert tussen 19,50 per fles en 35 per fles. Hele rare prijzen zijn dat niet. Wanneer je al deze gerechten los had besteld, was je 50 pp per menu kwijt geweest. Jullie hebben voor deze prijzen ravioli met verse truffel gekregen, en een pasta met burrata. Dit zijn dure gerechten met dure ingredienten. We hadden je ook onze minder dure pasta's kunnen geven in het menu, maar dat hebben we niet gedaan omdat we met zo'n verrassingsmenu verschillende dingen willen laten proeven waar we trots op zijn. Wij zijn een klein familierestaurant en we trekken ons elk commentaar zeer aan. Maar horen het liever op een eerlijke manier zodat we de kans krijgen om het op te lossen, en niet op de laffe internet-manier.

6. dit is gewoon een lachtertje. succes

7. toetje droog plakje cake, kan het dan toch niet laten.

8. Verbijsterend jouw neerbuigende toon die je steeds aanhoudt. Respectloos en onwetend. Jij succes.