1. Ik kan door omstandigheden zeer heftig reageren op E-nrs. Niet alleen met jeuk maar met een anafylactische shock. Daardoor durf ik niet meer echt uit eten, want wanneer ik vraag of men E-nrs gebruikt, en vooral de smaakversterkers, is het me helaas regelmatig overkomen dat men 'Nee' zegt en ik s nachts toch in het ziekenhuis lig. Bij Zus & Zooz hebben ze bij alles wat zij me voor hebben geschoteld nagekeken of de E-nrs waar ik heftig op reageer erin zouden zitten. Nu verzekerden ze me al dat ze alles vers maken, maar toch heeft de kok bij alles wat ik bestelde nagekeken of ik het wel zou kunnen eten. Extra werk voor de kok en voor mij een hele geruststelling. Het is niet naast de deur (ongeveer 80 km) maar dit is het enige restaurant waar ik op vertrouw!!! Chapeau Zuz@Zooz. Jullie gaan me zeker nog vaker zien :D

1. Super bedankt voor deze fantastische recensie, je maakt ons hele team erg blij