1. Hier werken alleen zwakzinnige. Sausen worden altijd verkeerd opgenomen of je ze nu apart of per menu besteld ik heb alles al geprobeerd maar hier krijgen ze het niet voor elkaar! Ook is het gehele zit gedeelte ruim een uur voor sluitingstijd afgesloten op een paar tafeltjes na. Nu zitten we hier gezellig tussen de opgestapelde stoelen! Ik denk dat de manager hier 6 dagen per week vrij is? Toch blijf ik terug komen omdat ik burgerking heerlijk vind! En veel keus aan burger kings heb je hier niet. Het eten is heerlijk. Maar ze kunnen het bord hier beter aanpassen naar Downie King ipv burger king. Mag ik hier alsjeblieft solliciteren als manager? Zodat ik het personeel aan het werk kan zetten als ze dat woord hier tenminste kennen! Want volgens mij betekend voor hun 10uur sluiten 10u naar huis. Een uur voor sluitingstijd was de milkshake machine ook al schoon en werden er dus geen milkshakes meer verkocht! Want het personeel wil hier duidelijk samen met de laatste klant naar buiten lopen. Want je zou maar moeten schoonmaken na sluitingstijd! Nu heb ik mijn eten inmiddels op en het was heerlijk. Dat is dan ook het enige wat goed is. Waarschijnlijk omdat het kant en klaar word aangeleverd!