1. Zoals ik de vorige keer heb geschreven hadden wij toen een familiediner vastgelegd.

Zaterdag 21 augustus was het zo ver.

Eerst een uurtje borrelen op het terras, daarna werden we keurig naar binnen gevraagd om aan tafel te gaan.

We bestelde alle 12 ons eigen menu, wat keurig achter elkaar werd geserveerd. We hebben alle 12 heel lekker gegeten en niemand had aanmerkingen op het eten.

Het enige nadeel is dat je de frisdrank met munten moet doen om apart te kunnen betalen (zit in het systeem).

Vorige recensies van Henk (2)

• Wij zochten een locatie in de buurt van Eelde voor een familie-diner. Wij waren aan de beurt om het te organiseren.

Na meerdere kijkjes hier en daar zijn we terechtgekomen bij de Waterburcht voor een "proefdiner".
    Op het terras namen we een drankje en hadden een mooi uitzicht op een opstijgend vliegtuig.

We werden vriendelijk verzocht om binnen te eten voor de warmte en de vliegende monsters.

Het was niet druk maar de airco werd voor ons aangezet.

We hebben heerlijk gegeten en daarna hebben wij direct besloten om te reserveren voor het familie diner.