1. Eten en drinken waren gemiddeld: niet hoogstaand en qua volume ook eerder beperkt, maar 'redelijk' qua kwaliteit. De portie geleverde frietjes voor 10 personen was minder dan je elders voor 4 personen krijgt en bestond uit 4 kleine schaaltjes. Gelukkig hadden we geen grote honger, want voor extra portie frietjes vraagt men extra bedrag, wat in dit geval een echte schande is bij dergelijke kleine porties. Ook voor beetje brood vraagt men extra en een behoorlijk bedrag, wat men in andere restaurants gewoon vooraf bij krijgt. Idem voor de sla: 2 kleine soepkommetjes voor 10 personen! Extra portie = extra betalen. Prijs kwaliteit dus niet OK.
    De bediening was echter totaal ondermaats. Eén van de serveersters was zeer onvriendelijk en had het duidelijk niet voor Belgische gasten. We waren met 10 mensen en als er op een vraag, die niet iedereen kon verstaan omdat ze niet de moeite deed ook aan andere kant tafel te vragen of duidelijk te praten, niet dadelijk antwoord kwam, verdween ze en liet zich komende half uur niet meer zien, negeerde ons totaal. Het duurde meer dan 50 minuten vooraleer de bestelling van het eten werd opgenomen! En dit dan nadat we gevraagd hadden eindelijk de bestelling te willen noteren. Een andere serveerster werd hiervoor opgevorderd. De dame in kwestie wenste ons duidelijk niet te bedienen? De Nederlanders aan de tafel naast ons kwamen 25 min na ons aan en hadden hun voorgerecht al lang op vooraleer onze bestelling werd opgenomen.
    Ons ziet men alvast nooit terug in dit restaurant en ik raad dit restaurant aan niemand aan. Kan niet moeilijk zijn om beter te vinden, ook al verwachten we als 'op culinair vlak verwende' Belgen misschien meer!

3,6