in Hardenberg

Gewoon gezellig uit doe je Bij Ons

1. Hier hebben we vanavond voor het eerst en voor het laatst gegeten. Helaas was het een enorme aanfluiting. Hier wordt niet gekookt, hier wordt eten middels frituur, magnetron of de bain marie verwarmd. Helaas zonder succes. De inktvisringen waren keihard en gortdroog, de garnalen worden niet nagezouten en zijn zompig door de chilisaus die erover gegoten wordt. De varkenshaas is droog en smakeloos. De bruschetta is keihard en heeft een verbrande smaak, de chorizoworstjes zijn vet, de hamburgertjes droog. Zelfs de tonijnsalade (fajitas) wordt niet zelf gemaakt. Ik kan nog even zo doorgaan helaas. Het hoogtepunt van de avond was de wijn, die was erg goed. De bediening kan men niets verwijten, jong, vriendelijk en welwillend maar hier kunnen ze niets aan goedmaken. Het concept is all you can eat tapas, we hadden meer eten op gekund maar de eetlust is ons helaas vergaan. Bij het afrekenen hebben we aangegeven dat het eten ons tegenviel, hierop was de reactie 'oh echt?! '. En dat was het. Voor zover ons advies wat waard is, zorg voor ervaren personeel aan de voorkant én aan de achterkant en ga kóken in plaats van opwarmen. Tot die tijd zoeken wij ons heil elders.

1. Geen extra woord aan toe te voegen. Exact dezelfde ervaring.