Op dit adres zit nu: Cuisson

1. Super leuk restaurant! Goede kwaliteit en zeer getalenteerde bediening. Wijnen bijpassend bij de diverse gerechten. De Duckroll is een echte aanrader. Er stond geen chocolade toetje op de kaart, maar dat werd geregeld, een zalige toet! Echte aanrader!

Vorige recensies van Jan

• Wat een leuke zaak en verrassing zo in een zijstraatje! Maar eenmaal gevonden echt de moeite waard. Met z'n vieren heel gezellig gegeten en genoten van de prima bediening. Er was uitgebreide uitleg van de mogelijkheden van wijnen die passen bij de gerechten. Eend vooraf was een heerlijke duck roll. Toen een Ribeye en toe een chocolade explosie. En dat ook nog voor een heel redelijke prijs. Kortom een aanrader!

• Nu ben ik natuurlijk zeer bevooroordeeld door mijn familieband met Benjamin, Marie is mijn zusje. Dat ik ook gast ben als ik eet bij Benjamin geeft mij in mijn ogen ook het recht om mijn ervaring met Benjamin hier te schrijven. Natuurlijk speelt trots ook een rol in mijn beleving maar ik zal zo eerlijk mogelijk zijn in het omschrijven van mijn beleving.

Eten in Benjamin, voor mij altijd een feestje. Tot twee en een half jaar geleden kon ik lopend vanuit mijn huis naar Benjamin om daar lekker te eten als ik zin had in iets lekkers. En dat de dames en hun team erin slagen iets lekkers te serveren blijkt niet alleen uit deze reactie van mij, maar ook uit die van de vrienden met wie ik daar regelmatig te vinden ben. Vooral de diversiteit van smaken en heerlijke speciaal uitgezochte wijnen maken eten bij Benjamin zo'n feestje voor mij. Nu kan ik iets minder genieten van de wijnen dan voorheen want ik moet nog auto rijden en daar houd ik qua wijn rekening mee. Maar de dames willen mij nog wel eens verrassen door lekkere bijzondere wijnen open te hebben staan.

De diversiteit in heerlijke voor hoofd en nagerechten maken het soms oprecht lastig te kiezen. Hoewel de gekonfijte eend en de Rib Eye hebben mij beide weten te veroveren. Dit na de heerlijke gerookte zalm als vooraf. Een toetjes mens ben ik niet echt maar de chocola, chocola, chocola kan ik meestal niet weerstaan.

De bediening is over het algemeen erg vriendelijk en kundig. Af en toe is er een wisseling van de wacht en dan kun je zien dat je bedienen moet leren. Ik wordt altijd weer positief verrast hoe snel deze meiden hun ontwikkeling van medewerkers hoge aandacht geven door een stuk erg persoonlijke begeleiding.

Kortom, een heerlijke plaats om te vertoeven! Ik geniet elke keer weer!

Team Benjamin, ik ben super trots op jullie! Tot gauw!

Groeten Jan Haro

• Jan

Vorige week heerlijk gegeten in deze nieuwe aanwinst van Arnhem. Vriendelijke bediening, heerlijk eten en een prima prijsje. Vooral de lamsrack was verrukkelijk.

Jan.

• Super gegeten in een heel gezellige ontspannen sfeer. Vooraf een (h)eerlijke tomaten soep met mozzarella. Als hoofd een lamsrack van een top kwaliteit, heerlijk mals, rood en warm van binnen. De toet, een zelfgemaakte brownie was helemaal het einde...

Een echte aanwinst voor Arnhem!