1. Geweldig lekker gegeten in een schoon en netjes ogende zaak. Personeel jong en erg aardig, ook naar de kinderen toe. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Van ons alle lof en graag tot volgend jaar, dan komen we zeker terug. Als ik de verhaalltjes lees vind ik het wel vreemd dat er bij 1 staat dat je dingen koud krijgt en niet compleet, bij de ander dat het nooit goed is. Begrijp eigenlijk niet welke zaak deze mensen zijn geweest want dat kan toch niet zo ver uit elkaar liggen. Of is het om dat deze zaak van die mooie cijfers krijgt. Wij hebben er als vakantiegangers in totaal zeker 5 keer gegeten en alles goed, en erg lekker en ook zeker heet, en dat terwijl wij op een camping zaten die nou niet bepaald om de deur zat. Jammer dat sommige mensen het een sport vinden om hard werkende mensen de grond in te trappen. Moeten jullie niet doen mensen, wees blij dat jullie in Nijverdal zo.n goede zaak hebben.