Op dit adres zit nu: Eetcafé De Herberg

1. Afgezet tegen de prijs (vier glazen wijn, twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee koffie, tezamen ad € 92,50) en onze eerdere ervaringen hier stelde ons eindeloze verblijf van gisteravond zeer teleur. De tafel buiten was vooraf geboekt. Het driekoppige personeel dat ons daar bediende, haalde de standaard die wij hier gewend waren niet. De gastheer van dienst had vooral de flair om een strandtent succesvol mee te runnen. De andere twee leken aardige stagiaires te zijn, niet gehinderd door inzicht in het vak. Ze konden nog geen bord recht houden, morsten en stootten, waren weinig zichtbaar en lieten evenals de gastheer zelf lege borden en glazen op tafels staan om met lege handen weer naar binnen te gaan. De logistiek verliep dramatisch, met menukaarten na drie kwartier en ingedekte couverts van twee servetten en acht stuks bestek na ruim een uur. Toen we aangaven hongerig te zijn, kregen we snel de amuse, maar om een beetje brood moesten we twee keer vragen. Ook de koffie na afloop had nog 20 minuten nodig. En dan het eten. Dat was evenmin zo goed als we vroeger van Wessels konden verwachten. Een voorgerecht was niet meer warm en een hoofdgerecht was bedolven onder rucola en lamsoren, waardoor ik niet kon zien wat ik at. Daarbij ontbraken de beloofde smaken van salie en citroen, evenals de ansjoviskoekjes en was de risotto (vanwege de meegebakken smaak) met olie overgoten... Na bijna tweeëneenhalf uur konden wij de benen weer strekken. Jammer, maar deze avond was niet voor herhaling vatbaar.