1. Weer een topavond gehad in dit fijne sushirestaurant. Het enige verbeterpunt is de drankkaart, meer keuze in bier graag of de mogelijkheid om een lekkere cocktail te drinken… Tot de volgende keer!

Vorige recensies van Joost

• Het werd weer eens tijd voor een bezoek aan ons favoriete restuarant, en wat was het weer goed. De nieuwe menukaart heeft een aantal lekkere verrassingen, toch bijzonder hoe ieder gerecht naar meer smaakt. Wat steeds weer opvalt is de vriendelijke bediening, de dames van Sushitijd geven een gastvrij en welkom gevoel en nemen de tijd voor vragen. Gamba's, eendenborstfilet, inktvisringen, biefstukpuntjes, mosselen, zalm, carpaccio, lamsrack, laat je niet afschrikken door de naam van het restaurant want er is zoveel keuze naast de lekkere sushi. Tot snel maar weer!

• Vrijdag weer heerlijk gegeten bij Sushitijd, wat is het toch een fijn restaurant. We proberen hier toch zeker eens in de 2 maanden te komen, steeds is het weer uitstekend. De lamsrack was heerlijk, gegrilde gamba's top en nu ook eens de gefrituurde inktvisringen geprobeerd, prima! Punt voor verbetering is het bieraanbod, dat mag gerust wat breder. Tot de volgende keer!

• Eindelijk weer bij dit restaurant geweest en wat was het weer genieten, voor ons nog steeds dé place to be voor heerlijke sushi voor een nette prijs. Vriendelijk personeel dat goed in de gaten houdt of alles naar wens is en de bestelde gerechten in een ideaal tempo aan tafel brengt. In vier rondes kun je de uitgebreide kaart goed uitproberen, hoewel sommige gerechten wel vaker dan eens worden aangestreept. Tip; probeer de biefstukblokjes in zwartepepersaus en garnalen in zoetpikante saus!

• Joost

We hebben inmiddels twee maal gebruik gemaakt van de afhaalmogelijkheid, beide keren box E en F besteld. Voor 35 euro twee grote bakken overheerlijke sushi, naar onze mening het beste dat in Almelo te krijgen is. We zullen ongetwijfeld nog vaker afhalen en binnenkort ook eens in het restaurant zelf dineren. Sushitijd (dat is gewoon 1 woord beste eigenaar) is een dikke aanrader!