1. We zijn al jaren klant en waren altijd goed tevreden tot vandaag, ik weet ook nog niet of ik ooit nog wat besteld.
    Na 1 1/2 uur wachten maar eens gebeld waar het eten bleef, krijg je eerst een grote mond van de telefoniste dat het druk is en ik gewoon moet wachten (terwijl er in de mail stond 45 minuten) om vervolgens te horen dat er nog zeker 20 minuten zou duren. Ik was en ben het er nog steeds niet mee eens dat zij zeggen 45 minuten en dat blijkt gewoon 2 uur te worden! Heb tegen deze onvriendelijke medewerker gezegt Hou het maar, nu 2 1/2 uur later nog niemand… ik denk dat er nu ook niets meer komt, jullie kunnen wel telefoneren als je over een saus een vraag heb, maar niet als het zo ver uitloopt slechte zaak! Maar ons ben je kwijt of je zult heel snel contact moeten opnemen en een goed excuus verzinnen en anders zoek portofino het maar uit.