1. Afgelopen vrijdag met vriend wezen eten. Eten was bedroevend slecht. Vlees en vis smaakloos, te ver doorgekookt en saus te vet. Direct beklag gedaan bij eigenaresse, die vond een beetje bijkruiden de oplossing maar wij niet. Ze werd boos en dwong ons alles te betalen. Toen werd mijn vriend boos, we hadden maar 1 hap genomen (de bijlagen aardapoels/ sla waren werkelijk over t bord gevlogen) er wordt je weinig geboden voor 20 euro per persoon. En t kan zich bij lange na niet meten ten op zich te van andere restaurants in Zwolle. Iedere thuiskok kan beter koken dan de kok daar. Echt… zelfs van een patatje wordt je gelukkiger. Wij komen er zeker nooit meer. Uiteindelijk toch maar een klein deel betaald maar de houding van de eigenaresse deed voor ons de deur dicht. Wij hebben maar 1 advies… laat dit restaurant links liggen, het is t geld gewoonweg niet waard. Als klant verwacht je genoeg en lekker eten!