Op dit adres zit nu: Pequ

1. Mijn ervaring met Noordwest restaurant is aller belabberst.
    Wij, mijn vriendin en ik, senioren, zitten daar op de Westerstraat lekker drank te
    verteren (ze eten me arm en drinken me rijk horeca principe).
    En mijn meisje ziet een lekker ijsje langs komen van de overkant, collega dus in de Westerstraat, haalt daar een Pishtach ijsje om dat aan onze tafel te nuttigen.
    Komt de bediening vertellen dat dit niet is toegestaan en we onmiddellijk moeten afrekenen!!! En public. Openbaar...!!! Deze "klantvriendelijkheid" zou ik als ik u was ernstig te harte nemen, alvorens hier iets te gaan gebruiken. Bij zo een dergelijke instelling zou ik mijn geld niet verspanderen, hoe lekker, hoe Frans en hoe goed ook de keuken zou zijn.
    Tot overmaat, kwam mijn meisje terug uit het toilet en deelde mij mee, dat ze hier ook niet echt in aanmerking komen voor een sticker van de smaakpolitie vba Rob Geus.
    Trek uw eigen conclusie en doe er iets mee. Wij gaan hier nooit meer terugkomen. Overige restaurateurs, steek uw licht hierbij op hoe het niet moet !!!
    Was getekend door Cor Vooys.