1. Toen ik vandaag langs deze ijssalon liep zag het er op het terras zo gezellig uit dat ik, ondanks dat ik eigenlijk niet zo'n zin had in een ijsje, toch ging zitten. Toen ik met een werknemer in gesprek ging kwamen we op het onderwerp uit dat er veel mensen werken die met de letter M beginnen, net als mijn naam: Mo. Ze noemde namelijk de volgende namen op: Mika, Marit, Marinka, Mart, Marieke en haar eigen naam Megan. Dit heeft mij erg aan het lachen gemaakt. Deze vrolijke jongedame beveelde mij het overheerlijke tiramisu gebak met een kop cappuccino aan. Nou, dat was voortreffelijk!

Ik beveel iedereen aan om hier eens een lekker bakkie koffie te doen met een heerlijk stukje gebak! Ik heb gehoord dat ook het handgemaakte ijs hier heel lekker is. De volgende keer neem ik zeker te weten een bolletje biscottini (schrijf je dat zo? Hierover zei de serveerster dat het één van de populairste smaken is!) op een hoorntje!