1. Om gelijk met de deur in huis te vallen. Pizza shoarma speciaal besteld, kreeg pizza gyros. Aangegeven dat ik shoarma speciaal had besteld, bord werd vriendelijk weg gehaald met een oprecht excuus. Twee tellen later stond het bord met de speciaal weer voor mijn neus, ik zei, zo das snel… heb er ff ui en paprika op gedaan en opgebakken zei de eigenaar. Ik liet het maar zo, ondanks dat het nog steeds geen shoarma speciaal was. We hadden verder een prima avond. Vriendin kwam ons vergezellen en mij vriend bestelde daarom ipv een glas wijn die ik had, een hele fles voor ons tweeen.
    Nou beste mensen, mijn advies, vraag naar de prijs!
    Op het eind van de avond, en twee flessen wijn later, werd de rekening gepresenteerd door de eigenaar zelf… 131€ maar liefst. Navraag leverde op: u heeft exclusieve wijn besteld mijnheer… we hebben hier wijnen van 80€ per fles… en u heeft een exclusief wijntje besteld.
    Nou nee dus, het was de tafel wijn die we hebben gekregen, zegge nog geen 10 euro per fles.
    Advies, als u wijn besteld vraag naar de prijs want dit restaurant heeft zeeeeeeeer eclusieve wijnen en u wilt weten wat voor dure wijn u besteld.
    De eigenaar ging er vast van uit dat aangeschoten mensen niet meer kunnen tellen…
    Ik hoop dat u geniet, wij komen er in ieder geval nooit weer!