1. A. den Brabander

Bij binnenkomst meteen al een vreemde aanvaring (snauw: dat wordt al geregeld) van het bedienend personeel op de vraag of er een kinderstoel aanwezig was. Goed kan gebeuren.
    Toen we met zijn zevenen zaten werd er op de hoek van de tafel een stapel boorden neergezet. De verwachting is dat deze vervolgens door de bediening worden verdeeld over de gasten aan tafel. Niets van dat al. We moesten zelf de borden en het bestek uitdelen. Vreemd. Na de eerste ronde drinken werd zielloos de eerste ronde tapas op tafel gezet: zonder verdere uitleg en met een ongeïnteresseerdheid die ik zelden heb meegemaakt. Verschillenden van ons zaten inmiddels zonder drinken maar daar werd niet naar gevraagd. Na enig ostentatief zwaaien de aandacht van een jonge zeer vriendelijke serveerster weten te trekken die onze bestelling alsnog en vriendelijk opnam. Pluim!
    Wat betreft het eten: geen smaak, of eigenlijk smaakte alles hetzelfde (overmatig gebruik van paprikapoeder?), soep was extreem zout (heb ik aan de kant geschoven). De tweede ronde was eigenlijk even erg: van hetzelfde laken en pak, ongeïnteresseerd opgediend, geen vraag over eventueel nog een drankje, alles smakeloos en veel te zout. De zalmcarpaccio sloeg werkelijk alles: zeer dik gesneden, tot twee kleuren grijs verkleurd (zalm is toch zachtroze?).
    Kortom een oprechte afrader!!!

1,2