1. Na een paar keer koffie te hebben gedronken in de Ossenstal hadden we besloten, naar aanleiding van een verjaardag en tegelijkertijd een trouwdag, met 9 personen te gaan eten bij de Ossenstal.

Via de website van Couverts een tafel gereserveerd. Dit is zeer gemakkelijk.
    Ook hierbij, als opmerking, beide jubilea genoteerd. Volgens de website zou de jarige zijn eten niet hoeven te betalen. Dit is leuk en klanten bindend.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en kregen een mooi plaatsje in het restaurant.
    Na twee drankjes bleef het daar echter bij.

Na bijna 1,5 uur op onze bestelling gewacht te hebben maar eens gevraagd. Het is in onze beleving vreemd dat andere gasten die later binnenkomen al drie kwartier eerder hun bestelling krijgen opgediend. Volgens de serveerster waren wij echter niet vergeten…

Het eten was goed, echter ook niet meer dan dat. Evenals het toetje.

Ondanks dat op de website wordt aangegeven dat de jarige gratis mocht eten moesten wij voor iedereen betalen. "Blij maken met een dood vogeltje?! "?

Als we op de fiets door het bos rijden zullen we vast nog wel een keer stoppen voor een kopje koffie, echter met zeer gemengde gevoelens. In de buurt van Epe zijn zat andere goede restaurants waar wij liever komen. Een gemiste kans voor de Ossenstal!