Op dit adres zit nu: BijMaxime

1. Mede door de positieve recensies op deze site waren de verwachtingen hoog gespannen. Wat een deceptie! Ik dacht dat dit soort restaurants (met een 13 in een dozijn kaart) al lang niet meer bestond in NL. Garnalencocktail, mixed grill en dame blanche roepen herinneringen op van uit eten met mijn ouders 20 jaar geleden. Kom op, dat mag tegenwoordig echt wel wat spannender. Maar goed, als de kwaliteit dan maar goed is. Voorgerecht (gerookte vis en Hollandse garnaaltjes) kon mijn goedkeuring nog wel dragen, maar hoofdgerecht (mixed grill van vis) was een berg veel te droog gebakken vis uit diepvries met een cocktailsausje en een knoflooksausje om er nog enigszins smaak aan te geven. De vele bakjes met friet, gebakken aardappeltjes, sla en groenten konden dit niet meer goedmaken. Toetje hebben we niet meer geprobeerd. De bediening was wel vriendelijk en had alle tijd voor ons. Dat was niet zo moeilijk... we waren de enige gasten. Dat had een waarschuwing moeten zijn!