in Westkapelle

Genieten van dagverse visgerechten

1. Prima restaurant met een menukaart die gelukkig niet al te standaard is. Op onze tafel belandden als hoofdgerecht onder meer het Iberco varken en ikzelf nam de kabeljauw. Deze waren beiden uitstekend en erg verrassend bij de kabeljauw was de luchtige aardappelmousseline. Met de fish and chips voor onze zoon was ook niets mis en als kinderportie groot genoeg. Niet onbelangrijk: de frietjes waren uitstekend.
    De porties waren precies goed. Wijzelf zouden geen plaats meer voor het toetje gehad hebben indien we ook een voorgerecht besteld zouden hebben. Derhalve waren de Sweet Bites een uitkomst. Voor slechts 3,50 heb je dan alsnog een kleine selectie van de nagerechten uit de menukaart.
    De bediening was vlot en netjes, de inrichting voldeed ook aan onze verwachtingen.
    De volgende keer als we in Westkapelle zijn reserveren we hier weer een tafel!