Op dit adres zit nu: Bij de C

1. Veel te duur voor wat je krijgt; uiterst on(klant)vriendelijk naar vegetariërs toe. Het restaurant ligt op een hele mooie plek, maar de kwaliteit-prijsverhouding laat nogal wat te wensen over. In ons gezelschap van 4 waren 3 vegetariërs. Omdat wij voor een voorstelling bij Caprera daar waren, moesten we gebruik maken van het theatermenu. Hier staan geen vegetarische opties in, maar we konden wel iets vegetarisch krijgen. Vooraf een groene salade: deze was ok. Als hoofdgerecht ravioli: dit waren een paar stukjes uitgedroogde ravioli met een tomatensaus van ketchup met zure augurken. En hier moesten we 28 euro per persoon voor betalen, terwijl deze gerechten a la carte hoogstens 18 euro kosten. Toen we hier wat over zeiden werd ons verteld dat vegetariërs "een inbreuk op het systeem zijn". Wij gaan niet meer terug.

1,6

1. Geachte heer / mevrouw,
    Naar aanleiding van uw klacht sturen wij u hierbij onze reactie.
    Allereerst hartelijk dank voor uw reactie, wij staan altijd open voor kritische opmerkingen.
    Wij kunnen dan steeds kijken waar en hoe te verbeteren, zo blijven wij alert.
    Wij betreuren het dat het diner niet aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Maar vragen ons wel af waarom 1 gezelschap van 4 personen 3 negatieve reviews onder elkaar plaatst op een andere website, plus ook nog op deze website.
    Wellicht geeft dit ook meteen de sfeer aan van de zeer negatieve en verwijtende opstelling ter plaatse tegen de leidinggevende welke bij u aan tafel kwam.
    Bij een klacht komen wij altijd open en probleemoplossend aan tafel, maar soms wordt een redelijk gesprek of oplossing door toon of houding snel onmogelijk.

Gelukkig hebben wij ook dit theaterseizoen weer héél veel gezellige avonden gehad, met ontzettend leuke, gezellige en fijne gasten. Zoals in de diverse reviews ook te lezen is.
    Het aangeboden theaterarrangementen is overigens nooit een moeten, alle mensen krijgen dit vooraf van ons te horen en kunnen zelf besluiten hier wel of geen gebruik van te maken.
    Door dit arrangement is het ons ook dit jaar weer gelukt dat alle gasten (soms meer dan 100) op tijd klaar waren voor de voorstelling! En daar zijn we trots op.
    Directie Restaurant De Uitkijk