1. Lang geleden al eens van gehoord en nu eindelijk geweest met een verjaardag. Heb veel geduld en zal niet gauw klagen, maar wat een ramp. We waren er om 19.25, de ontvangst was hartelijk en het leek een geslaagde avond te worden. Het duurde even voordat je de kaart kreeg en je je eerste drankje had, maar geen probleem. Echter na 1,5 uur kwam iemand ons kwam vertellen dat de garnalen op waren. Of we misschien iets anders wilden als voorgerecht. Dat betekende dus dat ze na 1,5 uur de 6 voorgerechten nog moesten maken. Oké dan maar uiensoep, lekker snel klaar, we hadden inmiddels wel trek. Helaas was de uiensoep erg zout, de ganzeborst was goed.

Vervolgens hadden we een uur nà het voorgerecht nog steeds geen hoofdgerecht. We zaten dus al ruim 2,5 uur toen we nog steeds geen hoofdgerecht hadden en om ons heen zaten ongeveer 4 tafels die nog helemaal niets hadden gehad.

Na 2 mandjes stokbrood en de nodige drankjes waren we redelijk over onze honger heen. De bedrijfsleidster kwam bij ons met excuus voor het lange wachten, maar we hebben haar aangegeven dat we er eigenlijk wel klaar mee waren. Onze hoofdgerechten zijn van de rekening gehaald en zonder echt te kunnen eten zijn we weggegaan. Om er nooit meer terug te keren.