1. We kwamen eten met de AH actie wat in het beginsel geen probleem leek.
    De sushi's waren zalig, de eend en entrecote ook. De gamba's en coquilles haden iets meer op smaak gebracht kunnen worden want ze waren redelijk flauw. Raar dat je €5 voor een bak nasi moet betalen omdat dit niet bij de gerechten wordt geserveerd. Zo zit je met 6 man al op €15 extra. De desserts komen bij de betere groothandel vandaan. Mooie zaak en niet te druk, ruim opgezet. De huiswijn is behoorlijk aan de prijs.

Maar wat een afgang bij het afrekenen. Volgens de mijnheer was het boekje met 5 voorgedrukte zegels vals en moest de rekening naar boven aangepast worden. Hij accepteerde alleen ons sticker boekje dat niet van de zomeractie was. Onze uitleg, wij hadden via de AH / Iens zomeractie 5 voorgedrukte gratis zegels gekregen, werd afgedaan als onwaar. Hoe gênant in een klein stadje als Monnickendam. Onze familie was tot op het bod beledigd en ik schaamde mij dat ik Fourseasons had aangeraden. Gelukkig had mijn tante, die wij hadden uitgenodigd, zelf nog een bonnenboekje met alleen stickers mee. Jammer dat er geen enkele ruimte was voor hand in eigen boezem of enige twijfel. Het lag aan ons, wij zouden 'creatief' zijn geweest (kennelijk iets met kopieën en knip/ plakwerk?). En anders lag het wel aan AH en Iens, daar moest het restaurant immers veel geld aan afdragen dus zijn hadden het recht niet om de actie zonder toestemming van Fourseasons aan te passen. We zijn met zijn 6en met hoofd omlaag afgedropen, wat een afgang, wat een aanfluiting en wat een vernedering. Nooit meer Fourseasons voor ons dus.

Wij hebben bij thuiskomst de mail van AH en Iens naar het restaurant gestuurd om anderen deze afgang te besparen. Zij lieten ons weten dat alle restaurants op de hoogte waren van de actie. Tip voor het restaurant, lees uw mail of check uw feiten voor u klanten onterecht beschuldigd. Overigens wachten wij al 3 weken op antwoord op onze klacht aan het restaurant. Maar de mail lezen ze kennelijk nog steeds niet.

6,3