1. Onlangs weer genoten van een heerlijk Diner (ja, met een hoofdletter). Altijd verrassend en heerlijk, het 5-gangen diner! We komen hier ook graag op het terras lunchen met de kinderen. In de lunchkaart minder variatie dan bij het diner. Maar eigenlijk hoeft dat ook niet, want er is genoeg keus en allemaal heerlijk! De prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. Op vakantie in Nederland op een paar andere plekken gegeten, maar niets kan tippen aan De Engel. Elders betaal je net zoveel, voor een beduidend mindere kwaliteit. Voorlopig hoeven we geen andere restaurants uit te proberen!

Vorige recensies van ADN

• Heerlijk gegeten bij Herberg de Engel! We kozen voor het 5-gangen wintermenu met een wijnarrangement. Het eten smaakte voortreffelijk. Bij elke gang uitleg over het eten. En bij elke gang een bijpassende wijn met uitleg waarom hij passend was. We voelden ons echt verwend! En dat ook nog voor een heel betaalbare prijs. Zeer vriendelijke bediening.