1. Al jaren komen we regelmatig hier eten. Ditmaal slecht bevallen. Op de website staan gerechten die als je er komt niet meer op de kaart staan. Als je dit aangeeft dan moet dit nog aangepast worden zeggen ze dan. Terwijl dit er al langer niet meer is.
    Ik wilde een koud voorgerecht van 3 soorten vis zoals op de Site stond. Maar dit kon niet. Ze hebben het aangepast maar er waren 2 warme dingen bij was waarvan er 1 veel en veel te zout gemaakt. En een stukje zalm. Ze vroegen of ik er frites bij wilde ik zei ja en kreeg toen een broodje! Toen we de rekening vroegen.
    Kwamen ze niet en lieten ons maar wachten, terwijl ze bij de andere mensen de bestelling gingen opnemen en bedienen. Uiteindelijk zelf maar gaan betalen. Het is niet meer wat het ooit was! Onvriendelijke bediening en kwaliteit van eten veel minder. Voor ons was dit de laatste keer. Jammer.

1,6