Op dit adres zit nu: Badhuis

1. Heerlijk gegeten!
    Maar oef wat een beroerde service... we kregen eerst al verkeerde lunchgerechten. Uiteindelijk kregen we wel het goede, maar de een had het bord al leeg toen de ander het eten nog uitgeserveerd kreeg.

Toen we wilden betalen, kregen we te maken met een enorm boze serveerster: hoe we het in ons hoofd gehaald hadden om eten te bestellen zonder drinken! Dat kon toch echt niet.
    Prima als dat hun regel is, daar hadden we best in mee willen gaan, maar geef dat dan even aan terwijl we het eten bestellen. Niet als alles al op is en we bij de kassa staan. Ze viel echt enorm uit en ging boos tekeer. Erg ongemakkelijk met kleine kinderen erbij. Sloeg echt nergens op.

Dus ja: goed eten, goede prijs kwaliteit verhouding, maar zo he, wat onwijs boos werd die vrouw, terwijl de fout bij een ober lag.