1. Saskia Mulders

Wij komen vaak bij Eetpark eten en zijn zeer tevreden. Wanneer wij mensen meenemen van de Zorgboerderij dan wordt er heel goed met diëten rekening gehouden. Wij hebben 2 mensen met Coeliakie. Er is door de koks apart voor hen gekookt. Daarnaast voelen wij ons heel welkom en altijd extra verwend met allerlei lekkere hapjes. Kortom, een heel leuk uitje. Ruime keuze, lieve bediening. Ook zijn wij uit eten geweest met onze kleinkinderen, 2 meisjes van 8 en 9 jaar. Steeds praten zij weer over het Eetpark en de mooie Hello Kitty suikerspin die de kok voor hen had gemaakt. Voor onze meisjes was het keer op keer een onvergetelijke dag. Mijn man en ik chillen regelmatig en met veel plezier in het Eetpark. Dus voor ons op alle fronten goed. Ruime keuze in de gerechten en een goede prijs en kwaliteit verhouding. Een aanrader dus!