1. Dit is een restaurant waar ze absoluut niet op de hygiene letten. Niemand wast er hun handen, bediening eet in de keuken het overgebleven eten van de gasten op en gaat dan vervolgens eten bereiden, in ieder hoekje ligt er wel een vieze vaatdoek die eruitziet alsof het al een week daar ligt, meerendeel van de bediening is onproffesioneel. De bediening zelf vind de poleerdoeken stonken, maar gaat toch door met poleren. Daarnaast was het eten gewoon vies te noemen. Ik heb meerdere mensen mijn eten zien bereiden en geen een leek te weten wat de bedoeling was. Het vlees dat we hadden besteld werd bereid zonder te vragen hoe we het wilden hebben. We kregen het dan ook zo vreselijk taai dat ik kaakpijn kreeg van het kauwen. Het zou een latin restaurant zijn, maar behalve de muziek lijkt het eerder Grieks. Ik ga hier niet meer naartoe.

1,4