1. Erg slecht. Bij aankomst gelijk bij uitleg menukaart een verhaal dat de prijzen boven de 6,50 verhoogd moesten worden met 2,50 en de prijzen boven de 16,50 ook. Een warrig verhaal het meisje kon niet uitleggen waar dat voor was. Maar we gingen voor een gezellige avond dus…
    Citroen was op (de eerste keer ook al). Het voorgerecht kwam vrij snel. Op het hoofdgerecht moesten we ongelofelijk lang wachten. Het vlees was allemaal vreselijk doorbakken en smakeloos. 8Het kindermenu kwam pas door toen bijna iedereen al klaar was met eten. Kortom een vreselijke avond.
    Ter compensatie hebben we de kortingsbon teruggekregen en het kindermenu ook (het geld dan).
    Na ons eerste bezoek hadden we al onze bedenkingen, maar ons tweede bezoek heeft ons doen besluiten hier nooit meer heen te gaan.
    Dit bedrijf verdient de naam restaurant absoluut niet. Een gaarkeuken doet het beter. Dit is de eerste maal dat ik ooit een recensie schreef, maar het feit dat ik dit nu doe, mag aangeven hoe teleurgesteld ik ben.