1. Theky Grol

Ik had een vegetarisch gerecht dat letterlijk dreef in het vet. We waren met z`n drieën en kregen 2 porties patat. Voor mij zou rijst beter passen bij het gerecht. De groente op zich was prima. We werden wel steeds geconfronteerd met een personeelslid dat tot in den treure meldde voor welke voetbalclub hij was. Ik begrijp best dat het kan gebeuren, maar niet constant. De frieten waren echt goed heet, maar het gerecht snel afgekoeld. Misschien zouden voorverwarmde borden helpen. We kwamen om 6 uur binnen en al met al waren we tegen half 9 klaar. Dat vond ik wel erg lang omdat ik ook nog een eind moest rijden.

1. Ik neem aan dat u van te voren wist bij wat voor een restaurant u ging eten? De bediening komt inderdaad soms ongevraagd in een gesprek binnen vallen en het duurt soms wat langer. Maar met hun passie en plezier in wat ze doen ondanks hun beperking kun je toch alleen maar waardering hebben voor ze?