1. Na ruim 80 minuten te hebben gewacht op de bestelde lunch (die dus niet kwam!) het halfvolle terras verlaten.
    Na herhaaldelijk gevraagd te hebben hoe lang we nog moesten wachten vertrok de serveerster, naar de keuken maar kwam niet met een antwoord terug. Een dame die absoluut niet voor de horeca geschikt is!
    Het bezoek aan De Bolle Keizer was meer dan beledigend.
    Helaas waren wij niet de enigen die er zo over dachten: nog 3 andere tafeltjes stapten na het vergeefs wachten op hun lunch ook op!

Zeer, zeer slecht!

1. Geachte heer/mevrouw Lemmens,

Het is erg vervelend dat dit is gebeurd, en dat u het als een belediging heeft ervaren. De Bolle Keizer heeft gastvrijheid, service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.. ik neem dit ook erg hoog op en zorg er voor dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.
    Graag wil ik u uitnodigen om uw negatieve ervaring om te zetten naar een positieve door hier met uw gezin te komen dineren en te proeven van onze gastvrijheid en service. Uiteraard zonder kosten.

Vriendelijke groet,
    Rik van de loo
    De Bolle Keizer

2. Geachte meneer van de Loo.
    Fijn dat U mijn "klacht" serieus neemt en zo snel heeft gereageerd.
    Mochten we in de buurt zijn dan geven wij u graag nog "een tweede kans"
    Met vriendelijke groet, Lisette

3. Het aanbod staat, dus zodra u in de buurt bent.. de koffie staat klaar!