1. Vorige week met mijn moeder gegeten bij con fuego. Mijn moeder is een rolstoelgebruiker. Heel goed geholpen door de bediening met de rolstoel naar binnen brengen, deze is ook achter weg gezet voor ons en bij ons vertrek ook naar ons terug gebracht. Een leuk tafeltje toegewezen gekregen en meteen een complimentje gekregen van de serveerster over mijn kleding, erg attent! Als voorgerecht had ik de calamaris die erg lekker waren en mijn moeder heeft ook genoten van haar gerookte zalm. Als hoofdgerecht had ik de zeebaars, ook erg lekker maar helaas wel de zelfde saus als de calamaris er bij. De lamsrack was ook erg goed, handig dat je ook een halve portie kan bestellen! Hierna nog een dessert en een italian coffee besteld. Al met al een hele goede beleving gehaf en we komen zeker nog eens terug!