1. Verschrikkelijke pauper tent! Een grote bende en niks is schoon. Hebben onze eigen tafel moeten afruimen. Een doekje voor over de tafel was zelfs te veel gevraagd. Na erg lang wachten geholpen door een zeer slecht abn sprekende dame, die nergens van op de hoogte was en weinig wist. Na nog een halfuur wachten kregen we een "lunch" geserveerd zonder het drinken dat besteld was. De lunch was matig tot slecht en de glazen van het drinken, die uiteindelijk toch nog geserveerd werden, waren erg smerig. Op het moment van betaling kwam de druppel die de emmer deed overlopen. De rekening kon niet gesplit worden wat geen probleem hoeft te zijn. Echter ging het personeel ronduit asociaal en zeer onbeleefd tekeer. Over de toiletten zullen we maar niet beginnen want daar wil je niet dood in gevonden worden. Al is dit enkel een strandtent, dit is ronduit belachelijk en een grote afrader voor elk menselijk persoon.