1. Jaren terug was het er heel goed, maar sinds die jonge eigenaar weg is,( jonge jongen begin 20, De ex van de baas zeggen we nu maar) valt het me vies tegen, die jongen was aardig en het personeel ook. Die jongen probeerde altijd alles op te lossen. En deed veel mensen tegelijk helpen wat me opviel.

Nu is het net een aso tent. Vaak worden dingen vergeten, of idd koud, wat heb ik dan aan een breed aanbod? Als het koud mee na huis gaat. De hygiene laat zich ook te wensen over, Ze ouden niet voor niks de klapdeuren dicht. Ik heb wel eens gezien dat de friet op de grond vielen en die gewoon in de bak werden gegooid. Er word nog altijd in de keuken gerookt. De as valt gewoon op de broodjes. Het zuurvlees komt gewoon van de makro. Achterom buiten staan de lege emmers. (niet echt slim he Haha) Er zitten veel aso types op het terras daar ga je ook niet graag tussen zitten.

Snelheid is ook verschillend een keer gaat het snel. En de volegende keer wacht je echt lang.

Het is niet meer wat het was. Daar blijf ik bij.

1,4