1. Wat belachelijk al die slechte recenties zeg. Wij komen hier al jaren en je betaald maar 10 euro voor het wokken / bakplaat en buffet. Ja soms worden de borden niet snel opgehaald en kan het wel eens voorkomen dat er een ding even op is maar er ligt altijd voldoende eten en de mensen zijn aardig. Ook is het eten gewoon vers niks mis mee. Ik weet niet waarom iedereen ligt te zeiken maar ze willen wel maar 10 euro uitgeven voor het eten en dan verwachten ze zeker dat er op iedere tafel bediening staat en 4 topkoks, sorry dat gaat en niet en vind erg zielig om zo een slechte recenties te schrijven zeg.
    Wij hebben vanavond weer heerlijk gegeten. Ik wens jullie heel veel succes en tot gauw.

De kok0

1. Beste Hans, dan ben jij een van de weingen die hier heerlijk kan eten blijkbaar.
    idd kun je niet veel verwachten voor E9,95, doen wij ook niet!
    Maar wij gaan veel uit eten en kwamen hier per ongeluk terrecht, en kan niet anders melden dat dit horror restaurant direct gesloten moet worden.
    nmi mensen die zelden gaan eten of puur om de honger te stillen vinden het misschien prima (wat ik me zelfs niet voor kan stellen), dan heeft dit restaurant tenminste nog een enkele tevreden klant.
    Ons zien ze hier nooit meer, zelfs gratis niet!