in Norg

Gewoon gezellig & goed eten voor een eerlijke prijs!

1. Henk en Bea

De recensies lijken goed, dus vol enthousiasme donderdagavond 10 augustus rond half 9 het restaurant ingelopen. Mijn vriend en ik gingen spontaan nog even uit eten.
    In het restaurant was het gezellig druk en er waren nog voldoende tafeltjes beschikbaar.

Bij binnenkomst kwam een jongeman ons direct tegemoet gelopen en onze verwachting was dat we vriendelijk welkom geheten werden en een tafeltje aangeboden zouden krijgen. Wij waren echter met stomheid geslagen, dat we op onze vraag of we nog een hapje konden eten, alleen het antwoord NEE kregen voorgeschoteld. Met dat MENU IN ONZE MAAG konden we het doen. En we werden rechtstreeks de deur uitgewerkt zonder enige uitleg...

Een restaurant staat voor lekker eten, gastvrijheid en gezelligheid. Tafel 20 heeft nog wat te leren als het om gastvrijheid gaat. Het lijkt me dat je klanten omarmt en ook al is het misschien wat aan de late kant voor de keuken (puur eigen gissen, want we kregen immers alleen het antwoord NEE), bied dan een snel te bereiden gerecht o.i.d. aan. In een restaurant verkoop je alleen een JA, tenzij je volgeboekt bent. Wees creatief, gastvrij en vriendelijk!

Wij houden van uit eten gaan, jammer voor Tafel 20, maar wij komen hier nu niet meer.