1. J. 498 punten

Op terugreis van de vakantie hier geluncht. Wat een aanfluiting. Eerst haal je je eten voor een in mijn ogen veel te hoge prijs om er vervolgens in het restaurant achter te komen dat de WC zich achterin bevind en dat je daar 50 cent voor betaald die je vervolgens als korting op je eten kunt laten verrekenen. Maar dat heb je dan al betaald. Met 2 volwassenen en 2 kinderen naar de WC, dus voor 2 euro aan kortingsbonnen. Dus nog maar een kop koffie besteld waar ik de vier bonnen op in wilde leveren. Onvriendelijk werd mij medegedeeld dat dit niet kon, 1 bon per product! Op mijn vraag waar dit dan stond vermeld haalde men de schouders op en deelde men mede dat men daar nog mee bezig was. Nu kom ik voor mijn werk veel op de weg maar laat dit restaurant de volgende keer maar voorbij gaan. De service van Jumbo welke La Place heeft overgenomen is nog ver te zoeken!