1. Meerdere zeer slechte ervaringen.
    Wonen in de buurt dus deze snackbar is het handigst maar hier komen wij naar meerdere keren NOOIT meer terug. Beter kun je dan gaan naar Snackbar de Bunders, waar ze wel weten hoe het hoort.

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Meerdere keren gehad dat ik niet telefonisch kon bestellen want "het was te druk" of "vanaf nu alleen nog maar online bestellen". Belachelijk zo ga je niet met klanten om. Bij elke snackbar kun je telefonisch bestellen. Daarnaast is drukte en personeelstekort onzin. Slechte bedrijfsvoering die totaal NIET begrijpen hoe je zo'n zaak leidt. Meestal staat er zeker meer dan 10 man personeel aan het werk. En wat ze doen? Nou 1 mag alleen gerechten naar de tafeltjes brengen, een ander mag alleen kroketten frituren. Weer een anders mag alleen ijsjes maken. Hierdoor zijn er meerdere mensen met 1 bestelling bezig. Daarnaast staat de helft het grootste deel van de tijd niks te doen, omdat de taak die ze hebben gekregen op dat moment niet nodig is. Zeker niet effectief.
    Daarbij komt dat er achter de balie bij drukte gezellig wordt gekletst, maar ook discussies/ruzies tussen personeel en baas worden achter de balie waar klanten bij zijn uitgevochten. Onprofessioneel!

1,5

1. beste p

Helaas u reactie via deze site gekregen, dus geen gezicht of naam bij de klacht.
    Op het moment dat we door drukte geen telefonische bestellingen kunnen aannemen, komt dit omdat het in de zaak super druk is ,met mensen die gewoon de moeite nemen om binnen te komen, en op hun beurt te wachten . Waarom zou diegene die thuis op de bank zijn bestelling doet , VOOR moeten gaan op al die lieve begripvolle klanten die in de rij staan ?????? Onze werkwijze qua bediening is een geoliede machine ,daar krijgen wij alleen maar lof over. Stel dat iedereen door elkaar zou werken , in deze drukte zou het juist een chaos worden . Als het niet zo druk zou zijn ,zou dat betekenen dat we iets fout doen . Maar juist nu weten we dat we de beste snackbar zijn want wij hebben het super druk,super lieve klanten en nooit klachten . nou ja 1 per jaar gemiddeld op duizende bestellingen. Ik hoop dat u bij de bunders krijgt hoe u het wil en heel veel lekkere frietjes mag eten . Ik blijf het wel jammer vinden u niet persoonlijk te woord te kunnen staan . Maar waarschijnlijk doet u alles telefonisch of via computer. met vriendelijke groeten Leslie en onze hechte crew