1. Anders dan verwacht.

Gisteren hier geluncht, plaats genomen op terras. Waar een vriendelijke jongenman onze drinken op nam. Wij kozen voor de verse jus. Het duurde eventjes voordat ze er waren (kan een keer zo zijn). De jus zat in een heel klein glaasje. In de tussentijd hadden wij de keuze voor het eten gemaakt dus de kaart een beetje van ons af op de tafel gelegt. Werdt niet gevraagd of wij een keuze hadden kunnen maken dus zelf gevraagd of we kunnen bestellen. Wij bestelde de tomatensoep en wouden hier graag wat brood bij, geen probleem. Onze soep was er vrij snel alleen was hij niet helemaal goed warm en vrij waterig. Bij het brood met kruidenboter zat geen mesje om te smeren. Toen wij na lange tijd weer een medewerker zagen probeerde we contact met hem te krijgen. Dit lukte pas na vele pogingen terwijl hij in de tussentijd de tafel naast ons gewoon geholpen had. Mesje daarna snel gekregen. Hierna geen medewerker meer gezien. Dus geen mogelijkheid gehad om nog wat te drinken te bestellen terwijl we toch wel dorst kregen, niet gevraagd of alles smaakt etc. Uiteindelijk maar naar binnen gelopen om af te reken. Het was trouwens ook helemaal niet druk en binnen was minstes 5 man bedienend personeel aanwezig.