1. We waren zaterdag met z'n achten bij het Rechthuis gegeten. Er was voor ons een tafel op het terras én binnen gereserveerd zoals we hadden gevraagd. Dus buiten in het zonnetje een drankje en daarna binnen eten. Het Rechthuis heeft de ambiance van een hotel met goed zittende stoelen en mooi gedekte tafel, maar de ongedwongenheid van een eetcafé. Ook eetcafé prijzen trouwens en de bediening is vlot, klantvriendelijk en met gevoel voor humor. Het voorgerecht stond heel snel op tafel waarop we aangaven dat we het hoofdgerecht er niet te snel achteraan wilden hebben. Dit werd daarom netjes in overleg met ons geserveerd. Alles zag er mooi uit en was heel smakelijk. Omdat het voorgerecht niet zo heel groot was konden we genieten van een 3-gangen diner, want we hadden nog plaats voor een heerlijk nagerecht. We hebben een gezellige avond gehad en hebben heerlijk gegeten. Dank hiervoor.