1. Mario en Joca

2 Jaar na een slechte ervaring, besloten wij om zondag 6 augustus Norgerhout nogmaals te proberen.
    Wij werden omstreeks 17.45 Uur ontvangen door een oudere meneer, die ons een tafeltje liet uitzoeken. Vervolgens kwam een jong meisje onze bestelling opnemen.
    In de serre zaten een gezelschap van 5 mensen en een groep van 4 mensen. Na ons kwamen een man en vrouw binnen en daarna nog twee dames.
    Op het tafeltje achter ons stond nog vuil serviesgoed. Dat het allemaal wat lang duurde bleek uit het feit dat één van de dames uit de groep van 5, zelf hun tafel ging afruimen en één van de heren naar de bar liep om koffie te bestellen.
    Na ruim 3 kwartier kregen de man en vrouw, die na ons binnen waren gekomen, hun hoofdgerecht, maar op ons voorgerecht was nog geen enkel zicht.
    Inmiddels was één van de twee dames naar de bar geweest om te informeren hoe lang het nog zou duren en anders wilde zij het eten af bestellen. Maar dat kon niet, de dames moesten geduld hebben, er was maar 1 kok en de oudere heer had maar 1 paar handen.
    Nadat wij een uur hebben gewacht, kregen de beide dames hun soep. Mijn vrouw meldde de serveerster dat wij toch echt ook wat wilde hebben, waarop het meisje vroeg wat wij dan hadden besteld.
    Voor mij was de maat vol en hebben wij onze jassen gepakt en hebben ons drankje bij de bar afgerekend en zijn de zaak uitgelopen.
    Tijdens het uur wachten werd de tafel achter ons niet afgeruimd en werd ons niet gevraagd of wij nog wat wilde drinken.

Er wordt op deze site gevraagd een cijfer te geven.
    Eten en drinken geef ik een 1, want we hebben niets gehad, dus kunnen dat dus ook niet beoordelen.
    Service was ver onder de maat en ook beslist niet meer dan een 1 waard.
    Sfeer van de gelegenheid was niet slecht, dus een 3
    Prijs/kwaliteit hebben wij dus ook niet kunnen beoordelen, dus ook een 1

Onze conclusie: Zeer zeer slecht. Dit was beslist de laatste keer dat wij Norgerhout onze klandizie gunnen.