Op dit adres zit nu: Castello Grill

1. jOris12345

Dit is de eerste keer dat ik een recensie plaats voor een dergelijke horecaplaats, puur omdat je mening niet altijd overeen komt met het concept wat zaken voeren wat je vervolgens weet voor de volgende keer. Maar hier ben ik ronduit beledigd wanneer ik reactie gaf op de vraag of alles naar wens was?

De avond begon met de vraag of ze een mousserende wijn hadden. Dat was er niet, prima. Daarom wilde ik een mixje drinken van whisky en cointreau, ook de whisky was op ook dat kan gebeuren. Ik wilde wel weten welke witte wijn ze hadden en vroeg naar de fles aangezien alleen witte wijn op de kaart stond (ze vertelde daarbij dat ze geen chique zaak waren?). Ik bestelde kleine(tapas) gerechtjes van de kaart en kreeg ongepelde gambas met darmkanaal, olijfjes met pit, droog stokbrood en een yoghurtmengsel wat tzatziki moest zijn. Een jongen die daar werkte vroeg of alles naar wens was, Ik vertelde alleen dat de gambas zelf pellen en darmkanaal met poep eruithalen niet de bedoeling moet zijn als taak voor de gast. Ik wilde het daarbij laten omdat ik gewoon naar een andere zaak wilde aangezien dit niet mijn ding was. Vervolgens kwam die ober terug en vertelde me dat hij er niet van gediend was zich te laten bekritiseren door mij, ik was vrij verbaasd met deze opmerking en vertelde hem dat ik puur antwoord gaf op zijn vraag en dit als tip wilde vertellen naar de keuken toe, hij hoefde geen tips te hebben en ik was de eerste die dit hem vertelde en iedereen tevreden was. Hierna wilde ik uiteraard meteen de rekening en kreeg een handgeschreven bonnetje (zonder btw) terug en wenste de heren dat ik puur mijn mening gaf op basis van mijn bevindingen.

Ongelofelijk dat zoiets kan gebeuren, los van de eigenaar die daar staat te werken met ongetwijfeld veel passie, vind ik dit toch een aandachtspunt waard voor toekomstige gasten.

2,8